Ahir, vam tenir l’honor de rebre no una, sinó dues visites especials que van enriquir la nostra tradicional reunió setmanal!

En primer lloc, vam compartir l’esperit rotari en intercanviar banderoles amb Enrique Hidalgo, del Rotary Club de Marbella. Aquest gest representa l’amistat i la col·laboració que transcendeix les fronteres geogràfiques, i estem agraïts per la visita i per enfortir els nostres llaços rotaris.

A més a més, vam tenir el privilegi de rebre dos representants de l’Associació Espanyola Contra el Càncer. Ens van compartir els seus inspiradors projectes i la increïble tasca que estan fent en la lluita contra aquesta malaltia que afecta tantes vides.

Va ser una reunió plena d’aprenentatge, companyonia i solidaritat, recordant-nos una vegada més perquè Rotary és una organització única en el seu compromís amb el servei a la comunitat i l’amistat.

Gràcies a tots els socis per la seva assistència i les nostres valuoses visites per enriquir la nostra vetllada. Continuem treballant junts per fer del món un lloc millor!
Ayer, tuvimos el honor de recibir no una, ¡sino dos visitas especiales que enriquecieron nuestra tradicional reunión semanal!

En primer lugar, compartimos el espíritu rotario al intercambiar banderines con Enrique Hidalgo, del Rotary Club de Marbella. Este gesto representa la amistad y la colaboración que trasciende las fronteras geográficas, y estamos agradecidos por su visita y por fortalecer nuestros lazos rotarios.

Además, tuvimos el privilegio de recibir a dos representantes de la Asociación Española Contra el Cáncer. Nos compartieron sus inspiradores proyectos y la increíble labor que están realizando en la lucha contra esta enfermedad que afecta a tantas vidas.

Fue una reunión llena de aprendizaje, compañerismo y solidaridad, recordándonos una vez más por qué Rotary es una organización única en su compromiso con el servicio a la comunidad y la amistad.

Gracias a todos los socios por su asistencia y a nuestras valiosas visitas por enriquecer nuestra velada. ¡Sigamos trabajando juntos para hacer del mundo un lugar mejor!