III GALA GIROINFANT

17 DE JUNY DE 2022

L’Auditori de Girona ha acollit per tercera vegada consecutiva la III Gala Giroinfant, organitzada pel Rotary Club Girona amb motiu del seu 40è aniversari, on els fons recaptats s’han destinat a diferents projectes de 3 centres benèfics de Girona: Fundació GironaEst, Càtedra d’Autisme de la Universitat de Girona i escola CEE Font de l’Abella.

L’Albert Suñer, president del Rotary Club Girona, ha agraït als convidats i patrocinadors la seva assistència i ha assegurat que “resulta fenomenal que la societat s’involucri en aquestes causes que ajuden a erradicar la pobresa i oferir a tothom les mateixes oportunitats”.

Durant la vetllada, a la qual han assistit més de 300 persones, s’han recaptat 22.350 euros que s’han destinat a les causes benèfiques que lluiten per oferir ajudes a diferents públics, des de famílies en risc d’exclusió social i situació de pobresa, fins a persones que conviuen amb alguna discapacitat o persones amb autisme i familiars.

La gala, en estar plantejada amb motiu de celebració pel 40è aniversari del Rotary Club Girona, ha comptat amb Planeta Impro com a fil conductor de l’esdeveniment, oferint als assistents entreteniment al llarg de la nit i culminant amb l’espectacle final “ImproShow”. Durant la gala s’ha pogut degustar el sopar elaborat per Vilanova Events i ha tingut lloc un sorteig amb diferents guanyadors i premis. Finalment, tots aquells convidats que volguessin han pogut gaudir dels gintònics solidaris al ritme de la música de Summer Moguda.

Gràcies al suport i col·laboració d’empreses i particulars, s’ha dut a terme aquest sopar solidari.

A BENEFICI DE

ENTITATS