II GALA GIROINFANT

21 DE JUNY DE 2019

Divendres 21 de maig del 2019 l‘auditori de Girona va acollir la II Edició de la gala benèfica de Giroinfant, un sopar on els 33.471€ recaptats es van destinar al programa Invulnerables. Es tracta d’una iniciativa que treballa perquè tots els infants i les seves famílies tinguin les mateixes oportunitats, independentment del seu origen. Una iniciativa que sorgeix de laliança formada pel Departament de Benestar Social, l’Ajuntament de Girona, la Fundació Barça i lObra Social La Caixa i impulsat per Sor Lucía Caram, que junts tenen com a objectiu lluitar contra la pobresa infantil de la nostra societat.

L’acte es va iniciar a les 19:45h amb l’arribada de tots els assistents i amb els parlaments del president del Rotary Club de Girona, Marc Enric Payrà Roig, Sor Lucía Caram, impulsora del projecte INVULNERABLES.

Durant la vetllada, a la qual van assistir més de 320 persones, es van recaptar 33.500€ amb l’objectiu de donar suport al programa i donar una resposta a la necessitat de combatre l’exclusió social i les desigualtats dels nens i nenes del país.

La gala, presentada per Elisabet Carnicé, va començar amb el concert de CeskFreixas, cantant català i guanyador de 7 premis Enderrock. Seguidament es va poder degustar el sopar elaborat per Càtering Vilanova i, finalment, tots aquells convidats que volguessin van poder gaudir dels gintònics solidaris al ritme de la música del DJ “Welcome Nicholas”.

Gràcies al suport i col·laboració de més de 150 empreses de tota Catalunya i de particulars, es va dur a terme aquest sopar solidari en el transcurs del qual es van sortejar diferents lots de productes, estàncies, menús i un creuer.

Amb aquesta iniciativa, que un cop més suma voluntat pública i privada, els promotors d’Invulnerables volen ajudar a totes aquelles famílies i infants que necessiten ajuda a nivell social i educatiu.

II Gala Giroinfant

INVULNERABLES