Ja tenim aquí la PANERA DE NADAL!
🔸 Mi-Cuit Natural, 200 gr. de Foie Gourmet (KM0)
🔸 Pernil d’ànec de Foie Gourmet (KM0)
🔸 Cava de la Solidaridad Rotaria 2020-2021 – Roger Goulart Brut Nature Reserva: Els diners d’aquest producte es destinen a la lluita contra la Pòlio.
🔸 Neules Canals (KM0)
🔸 Melmelada de Can Moragues (KM0): Els diners d’aquest producte es destinen a projectes de conservació de la natura de la Fundació Emys i a projectes d’inclusió social de la Fundació Astres.
Gaudeix de tots aquests productes gurmet sabent que els diners recaptats es destinaran a activitats benèfiques.

¡Ya tenemos aquí la PANERA DE NAVIDAD!
🔸 Mi-Cuit Natural, 200 gr. de Foie Gourmet (KM0)
🔸 Jamón de pato de Foie Gourmet (KM0)
🔸 Cava de la Solidaridad Rotaria 2020-2021 – Roger Goulart Brut Nature Reserva: El dinero de este producto se destinan a la lucha contra la Polio.
🔸 Neulas Canals (KM0)
🔸 Mermelada de Can Moragues (KM0): El dinero de este producto se destinan a proyectos de conservación de la naturaleza de la Fundación Emys y proyectos de inclusión social de la Fundación Astres.
Disfruta de todos estos productos gourmet sabiendo que el dinero recaudado se destinará a actividades benéficas.