El passat cap de setmana, Joan Gallardo, en representació del Rotary Club de Girona, ha participat un any més en el XVI Congrés del Districte 2202 a Santander.

Aquesta important trobada ha reunit a membres i representants de diversos clubs rotaris de la regió, oferint-nos una oportunitat única per connectar, compartir experiències i establir nous objectius per al futur.

Durant el congrés, s’han abordat temes rellevants per a la comunitat rotària, destacant l’èmfasi en el servei a la societat i la promoció de valors com la solidaritat, la cooperació i l’excel·lència. Joan Gallardo ha tingut l’oportunitat d’intercanviar coneixements i idees amb altres membres del districte, enfortint així els llaços de companyonia i col·laboració entre els diferents clubs.