Visita al Rotary Club Banyoles per donar suport als Premis “Reconeixement a la Joventut”.

El “Reconeixement a la Joventut del Pla de l’Estany” premia anualment un estudiant de l’àrea del Pla de l’Estany menor de 20 anys.

Des del Rotary Club Banyoles any rere any, arriba el moment de premiar i sobretot reconèixer el paper dels més joves, i dels joves adults en la nostra societat. Premiar i incentivar tots aquells i aquelles que han estat models d’exemple pel seu compromís amb la societat i ells mateixos, tenint en compte la seva trajectòria social, personal i acadèmica.

Visita al Rotary Club Banyoles para apoyar a los Premios “Reconocimiento a la Juventud”.

El “Reconocimiento a la Juventud del Pla de l’Estany” premia anualmente a un estudiante del área del Plan del Estany menor de 20 años.

Desde el Rotary Club Banyoles año tras año, llega el momento de premiar y sobre todo reconocer el papel de los más jóvenes y de los jóvenes adultos en nuestra sociedad. Premiar e incentivar a todos aquellos y aquellas que han sido modelos de ejemplo por su compromiso con la sociedad y ellos mismos, teniendo en cuenta su trayectoria social, personal y académica.