En la reunió setmanal d’ahir, vam tenir el plaer de rebre convidats molt especials, reforçant els llaços d’amistat i col·laboració que són la base de la nostra missió. L’esdeveniment va ser una celebració de la diversitat i el compromís amb causes humanitàries.

En primer lloc, va ser un honor rebre als membres del Rotary Club de Barcelona i el Rotary Club de Bèziers. Com és costum, es va dur a terme un intercanvi de banderins, un gest simbòlic que ressalta la unitat i la fraternitat que caracteritza a aquesta gran xarxa internacional de clubs.

L’acte també va comptar amb la visita de la Marta, del Rotarac, que va compartir la seva passió per la participació activa i el servei a la comunitat, valors que comparteix amb els membres del Rotary Club.

Per a destacar l’esperit de solidaritat que caracteritza el Rotary Club de Girona, l’acte va continuar amb la presentació del Sr. Genís Matabosch, President de Circus Arts Foundation, del “Circ Solidari” de Nadal d’aquest any.

Així mateix, va fer lliurament d’un xec de 1.130€ per donar el tret de sortida a la IV Gala Giroinfant, que tindrà lloc el 3 de maig de 2024 al Mas Marroch.
És una oportunitat única per recaptar fons destinats a causes humanitàries, amb un enfocament especial en la infància i la millora de les seves vides.

L’esdeveniment va ser un recordatori de l’impacte positiu que es pot aconseguir quan la comunitat es reuneix per aconseguir canvis significatius.