Ahir va ser un dia excepcional en què el Rotary Club de Girona va participar activament a la 44a edició de la Cursa Popular del Carrer Nou. Estem encantats d’informar que aquesta jornada va resultar un èxit rotund.

Una vegada més, el nostre compromís amb la solidaritat i el benestar de la nostra comunitat es va fer evident. Els beneficis d’aquesta carrera es destinaran a El Trampolí, una entitat que treballa incansablement per la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones amb discapacitat psíquica.

Volem expressar el nostre agraïment a tots els voluntaris i participants que van fer possible aquest èxit. La vostra dedicació i suport marquen la diferència. Seguirem treballant plegats per construir un món millor i més inclusiu. Gràcies a tothom per formar part d’aquesta causa tan valuosa!

Ayer fue un día excepcional en el que el Rotary Club de Girona participó activamente en la 44ª edición de la Carrera Popular del Carrer Nou. Estamos encantados de informar que esta jornada resultó ser un rotundo éxito.

Una vez más, nuestro compromiso con la solidaridad y el bienestar de nuestra comunidad se hizo evidente. Los beneficios de esta carrera se destinarán a El Trampolí, una entidad que trabaja incansablemente por la igualdad de derechos y oportunidades de las personas con discapacidad psíquica.

Queremos expresar nuestro agradecimiento a todos los voluntarios y participantes que hicieron posible este logro. Vuestra dedicación y apoyo marcan la diferencia. Seguiremos trabajando juntos para construir un mundo mejor y más inclusivo. ¡Gracias a todos por formar parte de esta causa tan valiosa!