En la nostra reunió setmanal d’ahir, vam tenir l’honor i el plaer de rebre una visita molt especial: la del governador del Districte 2202 del Rotary, en Raül Font-Quer. Com a membre destacat del Rotary Club Tarragona, en Raül ens va brindar la seva presència, inspiració i suport en aquesta trobada significativa.

La seva presència va ser un recordatori dels valors fonamentals del Rotary i de la seva missió de servei a la comunitat. Va compartir amb nosaltres les seves experiències, perspectives i idees per a un futur més brillant per al nostre club i per a la família rotària en general.

Volem expressar el nostre més sincer agraïment al governador Raül Font-Quer per la seva visita, les seves paraules inspiradores i el seu suport continu al Rotary Club de Girona. La seva presència va deixar una empremta significativa en tots nosaltres i ens motiva a continuar amb el nostre compromís amb el servei comunitari.