Durant els propers dies 25 i 26 de maig, el Rotary Club de Girona ha organitzat un torneig de Pitch & Putt que es durà a terme al “Pitch & Put Franciac”, a Franciac, Caldes de Malavella.
El torneig es jugarà mitjançant el sistema de joc fourball en parelles, mitjà de puntuació a través del qual cada jugador que formi una parella juga amb la seva pròpia bola, puntuant el millor resultat dels dos en cada forat.

Tots els beneficis que s’obtinguin amb la participació dels jugadors es destinaran a benefici del dispensari de les germanes de la caritat de Walewale (Ghana). Una acció més que posa de manifest la voluntat humanitària que caracteritza el Rotary el Rotary Club de Girona.
L’escenari escollit, el Pitch & Putt Franciac compta amb unes completes instal·lacions, amb un recorregut de 18 forats, camp de pràctiques, escola de golf, zones socials i altres serveis per els amants del golf o el Pitch&Putt.

El torneig tindrà una durada de dos dies, dissabte 25 de maig durant tot el dia i el diumenge 26 durant el matí.

Recordem que les inscripcions es poden fer a les instal·lacions del Pitch&Putt Franciac o a través del telèfon 972 471 028.

Animem a tots els membres rotaris a participar-hi.