El proper dijous 2 de juliol, a partir de les 21 hores, tindrà l’acte de celebració del Canvi de President.
Aquesta tradicional celebració, tindrà lloc a l’Hotel Carlemany de Girona, seu del Club Gironí i espai on es duen a terme la majoria d’esdeveniments que organitza el Rotary d’aquesta demarcació.
El president sortint, Sr. Vicenç Rosich, oficialitzarà el canvi fent entrega del collar a Josep Mª Cantó, qui serà el president del club per a l’any Rotary 2015-2016.
L’acte, que inclou també un sopar de germanor amb tots els assistents, amics rotaris, comptarà amb unes paraules del que serà l’antic president i del nou, que faran balanç de les activitats dutes a terme i exposaran les noves propostes de cara a aquest nou any rotari.

Esperem que ens volgueu acompanyar en aquest dia tant especial pel nostre Club.