El passat dijous 14 de març, dins l’acte de trobada setmanal que duen a terme els membres del Rotary Club de Girona, es va comptar amb la presència de Sergio Fonseca Junior, advocat i soci rotari del Rotary Club de Atibaia Estància, del districte 4590, Sao Paulo, Brasil, i el seu fill Alfredo, soci del Rotarac, institució que té com a propòsit oferir oportunitats a joves per ampliar coneixements que els ajudin en el seu desenvolupament personal i els impulsin a buscar una solució per a les necessitats físiques i socials de les seves comunitats, promovent millors relacions entre els pobles de tot el món en un marc d’amistat i servei.
Al llarg de la trobada, el senyor Fonseca va realitzar un excel·lent i amè resum de la situació del seu Club i del seu país, compartint impressions, vivències i experiències amb els membres del club gironí.
A més a més, es va oferir perquè en un futur es puguin realitzar projectes humanitaris conjunts entre ambdós països, postura que agraïm profundament i esperem es pugui arribar a materialitzar.
Al final de l’acte, es va dur a terme el tradicional intercanvi de banderins entre clubs i es va fer entrega d’un dels exemplars del llibre commemoratiu dels 30 anys del Rotary Club de Girona.