El passat dijous 23 de desembre el president del Rotary Club de Girona, Joan Gallardo, va acudir a la cita setmanal que es realitza al Rotary Club d’Olot.

L’acte, que va tenir lloc al restaurant la Font Moixina de la capital de la Garrotxa, va comptar amb la presència de prop d’una vintena de membres del Rotary Club d’Olot, entre ells el president de la Cambra de Comerç de Girona, el senyor Domènec Espadalé; i també amb la presència d’algun membre del Rotary Club de Girona com Joan Saura.

L’acte va servir perquè des del Rotary Club de Girona es presentessin les diferents iniciatives en matèria de comunicació impulsades en el darrer any des de la presidència del club. Joan Gallardo va mostrar els diferents projectes engegats mitjançant l’acord amb l’Agència de comunicació Volcano Grup que tenen per objectiu la promoció, la implicació i l’obertura social del Rotary Club de Girona i, de retruc, del Rotary International.

Iniciatives com l’impuls de la nova pàgina web del club, les conferències i presentacions, o la promoció social serveixen al Club per penetrar més en el teixit social gironí i mostrar els beneficis que comporten per a la societat les diferents accions que du a terme el Rotary Club de Girona .