La Junta Directiva del Rotary Club de Girona va rebre el passat 21 de desembre al Governador del Districte, Sr. Sergio Aragón, acompanyat de la seva esposa Maria Mercè i del seu assistent, Josep de Frutos, en la celebració de la visita oficial anual.

Per una part, el president del club, Josep Mª Cantó, va recalcar que els seus objectius es basen en conservar els socis actuals alhora en intentar incrementar aquest nombre i, sobretot, seguir treballant per enriquir l’amistat i la bona harmonia que caracteritza el club.

Per altra banda, el Governador del Districte, Sergio Aragón, va prendre part fent un resum de la seva trajectòria com a rotari, des del moment en què es va incorporar al Rotary Club de Barcelona Diagonal fins a aconseguir el càrrec actual de Governador.

A més, durant l’acte es va comentar que temes com la connexió amb les diferents institucions de la ciutat o les activitats que es porten a terme en el club, es considerarien futures metes de l’any entrant.

A continuació es va procedir a l’entrega de regals, quan el president va obsequiar al Governador amb el monument Rotary i a la seva esposa amb un ram de flors.

Finalment, l’acte va concloure amb un brindis per a desitjar-se unes Bones Festes i un bon any 2016.