El passat dijous 16 d’abril, dins el marc de les trobades rotàries setmanals del Rotary Club de Girona, vam rebre la visita del jove Craig Thomas, jove australià que es troba en règim d’intercanvi per estudiar idiomes, juntament amb la seva família d’acolliment, el sr. Josep Perarnau i la seva muller Carmen Ruiz.

Durant la vetllada, el president del Club, Vicenç Rosich, li va fer entrega del nostre nou banderí, del llibre commemoratiu dels 30 anys d’història del Club gironí i d’un polo amb el nostre escut. El jove va agrair els presents i va amenitzar la trobada amb unes peces de guitarra molt agradables.

A més a més, el president ens va explicar les seves experiències i vivències, aprofitant la recent arriba del seu viatge a la Xina.