¡Noticias emocionantes!

Narcís Motjé, en representación del Rotary Club de Girona, ha viajado hasta Taiwán para visitar al Rotary Club of Taipei. Narcís se ha embarcado en esta increíble aventura para fortalecer los lazos internacionales, intercambiar ideas y colaborar en proyectos de impacto social. ¡Estamos orgullosos de su compromiso rotario y deseamos que esta visita sea todo un éxito!

Notícies emocionants!

Narcís Motjé, en representació del Rotary Club de Girona, ha viatjat fins a Taiwan per visitar el Rotary Club of Taipei. Narcís s’ha embarcat en aquesta increïble aventura per enfortir els llaços internacionals, intercanviar idees i col·laborar en projectes d’impacte social. Estem orgullosos del seu compromís rotari i desitgem que aquesta visita sigui tot un èxit!