El passats dies 9, 10 i 11 de març, s’ha celebrat a Lleida la V Assemblea del Districte 2202 de Rotary International.
Es tracta d’una reunió de socis rotaris que se celebra anualment a cada districte, en un lloc, data i hora acordat pel Governador entrant (electe) en el proper any, i que en aquest cas és el senyor Ángel Muixí, per capacitar als futurs dirigents dels clubs pel bon compliment de les seves funcions, amb temes tant importants com el lema de Rotary International, les seves funcions i responsabilitats, les normes de procediment, la selecció i capacitat del seu equip, etc. El lema d’aquest any serà “LA PAU A TRAVÉS DEL SERVEI”.

La mateixa s’ha celebrat sota la direcció de l’actual Governador, el sr. José Mª Mesa Parra, i organitzada pel Rotary Club de Lleida.

Per part del nostre club, van assistir a l’acte el Past Governador August Moret i l’actual President del Club de Girona, el sr. Joan Gallardo.