El passat dijous 26 de novembre, dins el marc de les trobades rotàries setmanals del Rotary Club de Girona, vam rebre la visita del jove Craig Thomas, jove australià que es troba en règim d’intercanvi per estudiar idiomes, juntament amb la seva família d’acolliment, el sr. Josep Perarnau i la seva muller Carmen Ruiz.

Aquesta va ser l’última trobada amb el jove Craig dins el període d’intercanvi del programa “Joves de Rotary”, que està estructurat pel Rotary Internacional i que brinda l’oportunitat a joves d’entre 15 i 19 anys de visitar o cursasr estudis en un altre país.

Així doncs, li desitgem tota la sort del món i li recordem que a Girona podrà comptar amb la solidaritat rotaria que tant ens caracteritza.