En la nostra reunió setmanal d’ahir, ens vam trobar amb Som Prematurs, l’Associació de Prematurs de Catalunya.

SOM PREMATURS reuneix famílies, professionals de la salut i institucions per abordar les necessitats dels nadons prematurs i les seves famílies.

El Rotary Club de Girona ens hem compromès a impulsar i donar suport a aquesta associació perquè puguin difondre el seu treball i ajudar a les famílies afectades per la prematuritat.

En nuestra reunión semanal de ayer, nos encontramos con Som Prematurs, la Asociación de Prematuros de Cataluña.

SOMOS PREMATUROS reúne a familias, profesionales de la salud e instituciones para abordar las necesidades de los bebés prematuros y sus familias.

El Rotary Club de Girona nos hemos comprometido a impulsar y apoyar a esta asociación para que puedan difundir su trabajo y ayudar a las familias afectadas por la prematuridad.