Nova trobada amb els nostres companys de França.

El Rotary Club Girona ens hem reunit amb el Districte 1700 de França – Andorra i el Rotary Club Prades Conflent.
L’acte ha estat presidit per Albert Suñer, com a President del Rotary Club Girona, i per en Marc Payrà, Delegat del Governador del Districte 2202, juntament amb en Francesc Romanyà, responsable internacional del Club Rotary Girona.

Moltes gràcies per haver comptat amb nosaltres i per haver pogut gaudir d’una vetllada tan especial.

Nuevo encuentro con nuestros compañeros de Francia.

El Rotary Club Girona nos hemos reunido con el Distrito 1700 de Francia – Andorra y el Rotary Club Prades Conflent.
El acto ha estado presidido por Albert Suñer, como Presidente del Rotary Club Girona, y por Marc Payrà, Delegado del Gobernador del Distrito 2202, junto con Francesc Romanyà, responsable internacional del Club Rotary Girona.

Muchas gracias por haber contado con nosotros y por haber podido disfrutar de una velada tan especial.