Durant els dies 10 i 11 de novembre, el Club Rotary de la demarcació de Girona ha organitzat el Torneig Rotary Club Girona, celebrat a les instal·lacions del Pitch & Putt Fornells, a Fornells de la Selva.

Seguint la vessant humanitària del club, els beneficis del torneig es destinaran a beneficència del dispensari de les germanes de la caritat de Walewale, a Ghana.

La competició va atreure fins a 60 participants, gràcies als quals es podrà aportar una ajuda econòmica a Miquel Sánchez i Amèlia Marín, pediatre i infermera gironins del Cap de Salt, que durant les seves vacances aprofiten per col·laborar amb el dispensari de Walewale, un dels territoris més castigats per la desnutrició i la malària.

També es vol agrair a tots els patrocinadors de l’esdeveniment, que gràcies a la seva col·laboració es va poder obsequiar als participants del torneig amb una sèrie de productes molt variats (embotits, galetes, bombons, litografies, bolígrafs, samarretes…).

Aprofitem per felicitar als guanyadors del torneig i animem a la resta de membres del club i a la resta de companys a participar en la propera competició del Torneig Rotary Club Girona.