Durant els propers dies 10 i 11 de novembre, el Rotary Club de Girona ha organitzat un torneig de Pitch & Putt que es durà a terme al “Pitch & Put Fornells”, a Fornells de la Selva.

El torneig es jugarà mitjançant el sistema de joc stableford, mitjà de puntuació a través del qual el guanyador és aquell que ha acumulat més punts al llarg dels 18 forats.

Tots els beneficis que s’obtinguin amb la participació dels jugadors es destinaran a benefici del dispensari de les germanes de la caritat de Walewale (Ghana). Una acció més que posa de manifest la voluntat humanitària que caracteritza el Rotary el Rotary Club de Girona.

L’escenari escollit, el Pitch & Putt Fornells compta amb unes instal·lacions noves, amb un recorregut de 18 forats, una escola de golf i un camp de pràctiques de 260 metres. A més, està considerat el camp més ecològic de Catalunya, ja que a les varietats usades en les sembres només necessita regar una vintena part de la seva superfície per al seu manteniment.

Recordem que la sortida s’ha programat a les 10 hores.

Animem a tots els membres rotaris a participar-hi.