El passat 11 d’octubre de 2014, Rotary club de Girona va celebrar el torneig “MEMORIAL JOAN MOLES”, en les magnífiques instal·lacions del Club de Golf de Santa Cristina d’Aro.
A les 08:30 hores, amb un sol esplèndid i una temperatura magnífica, s’ha donat sortida al torneig, sota el sistema de joc: obert stablefort. Mitjà de puntuació a través del qual professionals i aficionats participen en una mateixa competició. A més, el sistema stableford significa que el jugador rep com a cops extres la totalitat del seu Hándicap de joc, adjudicant-se els punts d’avantatge als forats més difícils del recorregut. Al torneig hi van participar un total de 59 jugadors.
Els guanyadors van ser:
Categoria Masculina HCP Inferior: Ignacio Bel Vidal
Categoria Masculina HCP Superior: Lluis Angel Ibañez de la
Chica Categoria Femenina HCP Inferior: Dolors Esteve Prat
Categoria Femenina HCP Superior: Mercedes Guixeras Barat
Els beneficis obtinguts del mateix, Rotary club de Girona els destinarà a Projectes Humanitaris, avui tant necessaris, per desgracia.
Rotary club de Girona vol agrair al president del camp de golf, en Salvador Martí; a la gerent, Mª Victoria Figueras, així com a tots els seus col·laboradors del Club de Golf Costa Brava l’ajut que rebem any rere any per la seva organització. No menys important és el nostre agraïment per l’assistència dels jugadors que tant generosament hi participant i també aquest any, hem d’agrair la col·laboració de la casa Lindt, que en obsequiat amb productes “llaminers” de tant bona qualitat.