El proper 11 d’octubre, el Rotary Club de Girona ha organitzat un torneig de Golf que es durà a terme al Club de Golf Costa Brava, de Santa Cristina d’Aro.
El torneig es jugarà mitjançant el sistema de joc obert stableford, mitjà de puntuació a través del qual professionals i aficionats participen en una mateixa competició. A més, el sistema stableford significa que el jugador rep com a cops extres la totalitat del seu Hándicap de joc, adjudicant-se els punts d’avantatge als forats més difícils del recorregut.
Tots els beneficis que s’obtinguin amb la participació dels jugadors es destinaran a benefici de projectes humanitaris. Una acció més que posa de manifest la voluntat humanitària que caracteritza el Rotary Club de Girona.
L’escenari escollit és el Club de Golf Costa Brava de Santa Cristina d’Aro, que compta amb unes completes instal•lacions, amb un recorregut de 27 forats, camp de pràctiques, escola de golf, zones socials i altres serveis pels amants d’aquest esport.
Animem a tots els rotaris a participar-hi!