El passat dissabte 3 de novembre es va disputar una nova edició del Trofeu Rotary Club de Girona – Memorial Joan Moles, al Club Golf Costa Brava de Santa Cristina d’Aro.

El torneig es va desenvolupar mitjançant el sistema de joc individual – stableford (recorregut verd) i va comptar amb una participació de 95 jugadors/es. El guanyador d’aquesta edició va ser el senyor José Ramón Rueda Vico, a qui volem felicitar per la seva victòria.

El Rotary Club de Girona vol agrair la participació de tots els jugadors, l’excel·lent organització que va realitzar el Club Golf Costa Brava i els seus treballadors i, per descomptat , els patrocinadors del torneig: Imperia, Foie Gras, Xocolates Lindt i Hotel Carlemany, gràcies als quals es va poder premiar als guanyadors amb una sèrie de lots i es va poder obsequiar a tots els participants amb productes d’aquestes empreses..
L’acte va comptar amb presència rotaria mitjançant banderoles del club, publicitat del Club Rotary i alguns exemplars del llibre del 30è aniversari del Rotary Club de Girona.

Els beneficis obtinguts en el torneig es destinaran a l’ajut per a necessitats socials.