El passat dissabte 12 d’octubre es va celebrar el torneig de golf “Memorial Joan Moles” al Club de Golf Costa Brava, de Santa Cristina d’Aro

En aquesta edició el torneig es va jugar mitjançant el sistema de joc obert stableford, mitjà de puntuació a través del qual professionals i aficionats participen en una mateixa competició. A més, el sistema stableford significa que el jugador rep com a cops extres la totalitat del seu Hándicap de joc, adjudicant-se els punts d’avantatge als forats més difícils del recorregut. Al torneig hi van participar un total de 60 jugadors.

Els guanyadors van ser:

Categoria Masculina HCP Inferior: Fèlix Ribot Serra

Categoria Masculina HCP Superior: Martín Rueda Sánchez

Categoria Femenina HCP Inferior: Olga Roca Loubat

Categoria Femenina HCP Superior: Paula Pérez Cubinas

Classificació Scratch Indistinta: Alberto Torrado Bardes

El President del club, el Sr. Joan Saura, va agrair a tots els presents la seva participació, així com informar que seguint la vessant humanitària del club, els beneficis del torneig es destinaran a beneficència de projectes humanitaris.

Aprofitem per felicitar als guanyadors del torneig i animem a la resta de membres del club i a la resta de companys a participar en la propera competició del Torneig Rotary Club Girona.