Aquest passat dijous s’ha dut a terme un sopar del Rotary Club de Girona amb l’objectiu de fer una entrega benèfica.

Aquesta entrega sorgeix de la I Desfilada Benèfica Cuca Mascort que va organitzar l’Associació Gironina d’Empresàries al restaurant Siloc de la ciutat. Va ser una desfilada única on 10 empresàries de les comarques gironines van desfilar amb els seus fills i filles amb roba de dissenyadors de la comarca.

Tota aquesta recaptació de les donacions que es van rebre s’ha destinat al projecte Rotincat, un projecte de tots els Clubs Rotary de Catalunya per proporcionar material escolar a nens i nenes en risc d’exclusió social a Catalunya.

Durant el sopar, on hi van assistir diferents autoritats de Girona, es va entregar dels diners a Maria Rosa Agustí, presidenta de l’Associació d’Empresàries de Girona.