Amics i companys del Rotary Club de Girona,

Ens sentim molt contents i orgullosos de formar part d’aquest grup de persones tant especial. Ens uneix un sentiment comú, el sentiment rotari.

El passat 17 de juny vam celebrar els 30 anys de la fundació del nostre Club.
L’acte va tenir lloc a l’Hotel Fornells Park, a Fornells de la Selva, també seu del Club Rotary de les comarques gironines.

Va ser un acte emotiu i que tots recordarem amb alegria i il•lusió, per tot el que va representar – la celebració de 30 anys de la nostra pròpia història – i per l’agradable companyia de la que vam gaudir.
A la secció de fotografies de la nostra pàgina web podreu fer una ullada a una selecció de fotografies que van immortalitzar la vetllada i que ajudaran a tenir-ne un gran record.

No vull deixar de donar-vos les gràcies per haver-hi assistit i també per formar part d’aquest Club que tant ens aporta i tant ens uneix.

Moltes gràcies de nou i per molt anys!