Us presentem el nou projecte que engeguem des del club. Des de Rotary Girona s’ha organitzat el 22 de juny de 2017 la I Jornada Benèfica Giroinfant. La celebració del concert i el sopar benèfic organitzat per Rotary Girona, té com a objectiu recaptar fons per la construcció del nou centre Oncològic pediàtric situat a l’hospital Sant Joan de Déu, gràcies a la Fundació Messi, la Fundació FCB i l’IESE Business School, entitats impulsores de tot aquest projecte.

Un centre matern infantil, de titularitat privada, sense ànim de lucre i concertat amb el sistema públic de Seguretat social que actualment és un dels centres espanyols amb major volum de casos de càncer infantil degudament informats al RNT (Registre Nacional de Tumors). D’aquí el motiu principal de l’elecció d’aquest hospital.