Demà dijous 15 de setembre a les 21 hores podrem gaudir d’una conferència a càrrec de Jordi Grau Ramió a l’Hotel Carlemany de Girona, amb el títol “El Punt, de local a nacional”.

Jordi Grau Ramió és un reconegut periodista de Girona. Compta amb una àmplia experiència al sector del periodisme, i la seva tasca ha estat desenvolupada amb èxit al llarg dels anys. És el director adjunt d’El Punt Avui. Ha treballat a Ràdio Girona, al Diari de Girona com a cap de la secció de Comarques i Successos, i a El Punt, on ha estat cap de secció, responsable de la revista Presència i de la revista satírica La Coma, redactor en cap, director d’edició, subdirector i director adjunt.

Va ser fundador d’El 9 Esportiu de Catalunya, del qual va esser director durant dos anys. Col·labora a L’ Oracle de Catalunya Ràdio i l’Hora L de la SER.

Per demanar informació o inscriure’s, ho podeu fer a reserves@rotaryclubgirona.com