Rotary Catalunya entrega 4.500 € en material didàctic a Creu Roja Girona

Rotary va lliurar ahir a la tarda un lot de material didàctic valorat en 4.500 € que es va recollir durant el 2016 a través del projecte solidari Rotincat. Aquesta donació són diversos jocs educatius que aniran destinats a ajudar a nens i joves que pertanyen a famílies que es troben en risc d’exclusió social.  La donació es vincularà  a través del projecte “Promoció de l’Èxit Escolar” que la Creu Roja a dut a terme a Catalunya, un projecte que actua en centres educatius o equipaments públics municipals com biblioteques o centres cívics. Aquest projecte atén a un total de 1.500 infants d’arreu de Catalunya, i que, gràcies als seus voluntaris es pot dur a terme.

El projecte Rotincat persegueix l’objectiu d’ajudar i beneficiar als infants més desfavorits aportant major benestar i atenció a aquest col·lectiu. És per això, que esperem que sigui un projecte amb continuïtat i seguir impulsant iniciatives com aquesta.

A continuació, us deixem amb una imatge del ressò que ha tingut aquest fet al Diari de Girona i una imatge amb els representants de Rotary  i Creu Roja Joventut amb el material didàctic.