Sota el lema de “End Polio Now” des de Rotary es va proposar dur a terme una acció que servís per mobilitzar a la població a involucrar-se en aquest acte social. Aquesta acció es basa en la venda de cava solidari. Per cada ampolla venuda es vacunen a 3 nens per prevenir la Poliomielitis, una malaltia infecciosa que afecta els menors de 5 anys.

Amb aquest propòsit es va posar en marxa la campanya “End Polio Now” en què el Comitè de Cava Solidari destinaven els beneficis de cada ampolla de cava per vacunar a 2.500 milions de nens en tot el món.

Com a resultat d’aquesta acció, a Girona es van poder premiar dos clubs per la seva màxima implicació a la causa, ja que són qui van aconseguir més vendes de cava: Club Rotary Olot i Club Rotary Ripollès.

Moltes gràcies a tots per l’esforç invertit!