El Rotary Club de Girona, representat pel seu president Joan Gallardo, va ser un dels convidats a la presentació del nou SAAB 95, el nou model de cotxe que va presentar el concessionari SAAB a les comarques gironines.

L’acte, que va tenir lloc el passat divendres 15 d’octubre a les instal·lacions de Scandiauto Girona, va aplegar prop de 300 persones de la societat civil gironina que van acompanyar al gerent del concessionari, el senyor Josep Lluís Marcos, en la presentació d’aquest nou vehicle.

Un cop feta a presentació, els convidats a l’acte van poder assistir a un sopar commemoratiu que es va realitzar al restaurant Mas Marroch de Vilablareix.

La presència de Rotary Girona a l’acte demostra, un cop més, la bona sintonia entre el club i Scandiauto Girona, fet que s’havia vist plasmat mesos anteriors amb l’adquisició per part de Rotary Club de Girona d’un vehicle al citat concessionari per cedir-lo, posteriorment, a la Fundació Oncolliga Girona.