El passat dilluns 8 d’octubre es va presentar en societat la cervesa B-Rot, un projecte solidari de la mà de Rotary Club de Girona i Cervesa Marina, per crear la primera cervesa on el benefici es destina íntegrament a causes benèfiques.

La presentació ha comptat amb Marc E. Payrà, president del Rotary Club de Girona, Jordi Juanola, Secretari del Rotary Club al districte 2202, Carles Ribas, Regidor de Cultura de la Ciutat de Girona, Pep Andreu, propietari de Cervesa Marina i Josep Campajor, amfitrió de l’acte I propietari del local Can Canalla que aposta pels productes de Km.0 i amb una àmplia gamma de cervesa artesana.

Un acte a través del qual els mitjans de la província n’estan fent ressò.

El president de Rotary Club Girona, Marc E. Payrà, va voler destacar el següent: “Des del Rotary Club de Girona, volem guanyar cada vegada més visibilitat en el target juvenil i creiem que ens faltava un projecte més enfocat a la gent jove. Tots els beneficis que genera la venda d’aquesta cervesa es destinen completament a actes benèfics. Des de Rotary tenim la missió de crear constantment projectes per ajudar a la gent, fem de catalitzador. Creiem que aquesta iniciativa pot ajudar a molta gent i l’acceptació del producte en aquesta primera etapa ens transmet molt bones sensacions.”