Ja que aquest any se celebra el 35è aniversari del Premi Periodístic Bonmatí i, arran del conveni signat entre Rotary Club Girona i l’Ajuntament de Girona, el dia 3 de desembre tindrà lloc un acte de reconeixement a la persona que representa aquest conegut premi, el Sr. Manuel Bonmatí.

Aquesta edició commemorativa, que es durà a terme a la Biblioteca Carles Rahola a les 19:30 hores, tindrà com a punt de partida la presentació del recent conveni entre l’Ajuntament de Girona i el Rotary Club Girona, procedirà amb el nou premi literari juvenil “Jordi Vilamitjana”, i conclourà amb un homenatge als premiats a les anteriors edicions d’aquest certamen.

El jurat, format per Enric Mirambell, Jordi Dalmau, Narcís-Jordi Aragó, Joaquim Nadal, Jordi Xargayó, Jordi Grau, Carles Ribas, Josep Mª Cantó i Joan Saura, es va reunir el passat 16 de novembre a l’Hotel Carlemany de Girona, per tal de definir i concretar com es desenvoluparia aquest acte de celebració i homenatge. Així que, acordat entre tots els membres del jurat, i a fi que les noves generacions tinguin constància de la seva persona, l’acte girarà entorn de la biografia del Sr. Manuel Bonmatí.