Durant la nostra trobada d’ahir, vam tenir l’oportunitat de parlar sobre els futurs projectes i idees, així com reforçar els vincles entre nosaltres i fraternitzar.

Ens va entusiasmar especialment parlar del projecte Oncotrail, de la Fundació Oncolliga Girona, una iniciativa important per a la lluita contra el càncer.

Estem molt contents de poder col·laborar amb ells. Molt aviat us en donarem tots els detalls.

Durante nuestro encuentro de ayer, tuvimos la oportunidad de hablar sobre los futuros proyectos e ideas, así como reforzar los vínculos entre nosotros y fraternizar.

Nos entusiasmó especialmente hablar del proyecto Oncotrail, de la Fundación Oncolliga Girona, una iniciativa importante para la lucha contra el cáncer.

Estamos muy contentos de colaborar con ellos. Muy pronto os daremos todos los detalles.