Ahir vam celebrar una reunió digital molt especial, on vam donar la benvinguda a un nou membre!

Com cada dijous, vam celebrar la trobada online però ahir vam tenir l’honor de rebre a Paco Galvez com a nou membre del Rotary Club de Girona.

És propietari de Foie Gourmet, una petita empresa que es dedica a l’elaboració artesanal de Foie gras, micuit i tot el derivat de l’ànec.

Deixant de banda l’àmbit empresarial, les seves aficions son el futbol i sortir a córrer amb la família per la muntanya.

Diu ell: “M’agradaria formar part de Rotary per les accions que feu, pels valors que teniu i sobretot per ajudar i sumar en un grup de persones on m’he trobat molt a gust.

En l’àmbit personal ajudo i col·laboro com puc i amb el que puc en diferents associacions, fundacions i col·lectius.”

.

Ayer celebramos una reunión digital muy especial, ¡donde damos la #bienvenida a un nuevo miembro!
Como cada jueves, celebramos el encuentro online pero ayer tuvimos el honor de recibir a Paco Galvez como nuevo miembro del Rotary Club de Girona.

Es propietario de Foie Gourmet, una pequeña empresa que se dedica a la elaboración artesanal de Foie gras, micuit y todo lo derivado del pato.
Dejando de lado el ámbito empresarial, sus aficiones son el futbol y salir a correr en familia por la montaña.
Dice el: “Me gustaría formar parte de Rotary por las acciones que hacés, por los valores que tenéis y sobre todo para ayudar y sumar en un grupo de personas donde me he encontrado muy a gusto.

En el ámbito personal ayudo y colaboro como puedo y en lo que puedo en diferentes asociaciones, fundaciones y colectivos.”