El dijous 29 de març, en el marc de les trobades setmanals que realitza el Rotary Club de Girona a l’Hotel Carlemany, seu del Club, es van incorporar com a nous socis: la senyora Mª Eugènia Guillén López i el senyor Josep Mª Comas Catarineu.

Mª Eugènia Guillén López va néixer a Barcelona i actualment resideix a Maçanet de la Selva.
A nivell formatiu, ha realitzat estudis de tècniques administratives, màrqueting, comercial, vendes ofimàtica i comptabilitat.
A nivell professional, ocupa un lloc com a executiva de comptes de l’empresa LINDT&SPRÜNGLI, S.A.

Josep Mª Comas Catarineu és nat a Girona i actualment resideix també a Maçanet de la Selva.
La seva formació passa per les Ciències Empresarials i compta amb una dilatada experiència en diverses dependències del sistema del funcionariat, tant de l’Estat Central com de la Generalitat de Catalunya, i està especialitzat en l’àmbit de la protecció de dades.

Durant l’acte, se’ls va imposar la insígnia rotaria per part del President Joan Gallardo i en presència del seu padrí, Carles Ribas Gironès.