Durant la trobada setmanal que es va dur a terme el passat dijous 4 d’octubre a l’Hotel Carlemany, el Rotary Club de Girona va oficialitzar la incorporació d’un nou soci al club, el senyor Josep M. Cantó Castelló.

El sr. Josep M. Cantó és nascut a Llagostera el 27 de juliol de 1950.
La seva carrera professional es va iniciar a Caixa de Girona l’any 1973, exercint com a administratiu, lloc que va mantenir fins el 1985, any en què va obtenir la Llicenciatura en Dret per la Universitat de Bellaterra.
És en aquest moment que funda el despatx d’advocats “Cantó Advocats” i deixa el seu càrrec a Caixa de Girona per dedicar-se plenament a l’advocacia en les branques de Dret Matrimonial, Dret de la Circulació i Assegurances, Dret Civil i Dret Immobiliari, Comunitari i Arrendatari, adscrit a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Girona.

Al llarg de la seva trajectòria s’ha encarregat de l’assessorament jurídic i defensa judicial dels 9 Partits Judicials de la Província de Girona de la Cia d’Assegurances Bilbao Seguros (1985), Pelayo Seguros (1990), Groupama Seguros (1991) i Depsa Seguros (2005).

Entre els anys 1991 i 1995 va exercir com a Regidor a l’Ajuntament de Girona per CIU, duent a terme la gestió del control municipal de les àrees jurídica i recursos contenciosos-administratius.

Actualment segueix mantenint la funció d’advocat juntament amb dos dels seus tres fills.

Durant l’acte se li va imposar la insígnia rotaria de la mà del president del Rotary Club de Girona, el sr. Carles Ribas.