Durant la trobada setmanal que es va dur a terme el passat dijous 23 de febrer a l’Hotel Carlemany, el Rotary Club de Girona va oficialitzar la incorporació d’un nou soci al club, el senyor Vicenç Rosich Gonzalvo.

El sr. Vicenç Rosich Gonzalvo va néixer a Barcelona el 19 de juliol de 1949.
De formació, Tècnic Superior en Direcció de Màrqueting i amb possessió del Diploma de Mediador d’Assegurances, el sr. Rosich arrossega una més que dilatada experiència en el sector.
Corredor d’Assegurances des de l’any 1976, President del Col•legi de Mediadors d’Assegurances Titulats de Girona de 1989 a 2002 i President del Consell de Col•legis de Mediadors d’Assegurances Titulats de Catalunya durant les etapes 1992-1994 i 2000-2002, són alguns dels seus mèrits professionals.

A l’any 2002 se li atorgà la Medalla de Plata al mèrit en l’assegurança, segons Ordre del Ministeri d’Economia.

Actualment ocupa el càrrec de Conseller del Holding Enterprise Risk Management (ERM) i és Director de l’oficina a Girona d’Enterprise Risk Management Gerencia Integral de Riesgos Correduría de Seguros, S.L.

Durant l’acte se li va imposar la insígnia rotaria de la mà del president del Rotary Club de Girona, el sr. Joan Gallardo..