Entrega de material sanitari realitzada!
El company rotari Bernat Rubió, que també pertany a la Fundació GironaEst, ha coordinat juntament amb el director de Marlex Barcelona, el lliurament de mascaretes confeccionades per voluntaris/es d’un barri de Barcelona (Mascaretes Per Tothom) i donacions rebudes pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona i amb l’ajuda logística de la Clínica Sardenya.
Moltíssimes gràcies a tots!
.
¡Entrega de material realizada!
El compañero rotario Bernat Rúbio, que también pertenece a la Fundació GironaEst, ha coordinado junto con el director de Marlex Barcelona, la entrega de mascarillas confeccionadas por voluntarios/as de un barrio de Barcelona (Mascaretes Per Tothom) y donaciones recibidas por el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona y con la ayuda logística de la Clínica Sardenya.
¡Muchas gracias a todos!