Ahir vam donar la benvinguda a un nou membre!
Vam tenir l’honor de rebre a José Fernández com a nou membre del Rotary Club de Girona.
És gerent d’Espai Decor Home, una empresa dedicada a la decoració d’interiors.
Deixant de banda l’àmbit empresarial, les seves aficions son l’esport, qualsevol espai a l’aire lliure i els seus amics, amb qui comenta passar moments inoblidables.
Diu ell: “M’agradaria formar part de Rotary perquè durant tota la meva vida he realitzat projectes (tant en les empreses on he estat com a títol individual), per les accions que es realitzen dins el club, els valors que teniu i perquè tinc entès que la unió fa la força, i ara és moment de sumar i ajudar a persones i a empreses. Em veig reflectit en les vostres aportacions i m’encantaria formar-ne part jo també. Estic preparat i seria un plaer poder col·laborar en tots els vostres projectes”.

Ayer damos la bienvenida a un nuevo miembro!
Tuvimos el honor de recibir a José Fernández como nuevo miembro del Rotary Club de Girona.
Es gerente de Espai Decor Home, una empresa dedicada a la decoración de interiores.
Dejando de lado el ámbito empresarial, sus aficiones son el deporte, cualquier espacio al aire libre y sus amigos, con quién comenta pasar momentos inolvidables.
Dice él: “Me gustaría formar parte de Rotary porque durante toda mi vida he realizado proyectos (tanto en las empresas donde he estado como a título individual), por las acciones que se realizan dentro del club, los valores que tenéis y porque tengo entendido que la unión hace la fuerza, y ahora es momento de sumar y ayudar a personas y a empresas. Me veo reflejado en vuestras aportaciones y me encantaría formar parte yo también. Estoy preparado y sería un placer poder colaborar en todos los vuestros proyectos “.