Nova entrega a La Sopa.
Aquest cap de setmana en Bernat Rubio (rotari i membre de la Fundació GironaEst), juntament amb Jordi Torrejón (director de Marlex Barcelona) han realitzat un nou lliurament de material provinent del Col·legi de Metges de Barcelona i el col·lectiu de voluntaris/es Mascaretes per tothom. El material s’ha lliurat a la Rosa Angelats de La Sopa, Centre d’Acollida i Serveis Socials.
Moltíssimes gràcies a tots els que ho heu fet possible!
.
Nueva entrega en La Sopa.
Este fin de semana Bernat Rubio (rotario y miembro de la Fundació GironaEst), junto con Jordi Torrejón (director de Marlex Barcelona) han realizado una nueva entrega de material proveniente del Col·legi de Metges de Barcelona y el colectivo de voluntarios/as Mascaretes per tothom. El material se ha entregado a Rosa Angelats de La Sopa, Centro de Acojida y Servicios Sociales.
¡Muchísimas gracias a todos los que lo habéis hecho posible!