Enguany, La Creu Roja Joventut repartirà joguines a més de 23.000 infants de Catalunya aquestes festes i l’Associació de Riude&Clicks i Rotary Girona Club s’adhereixen en aquesta 26ª edició de recaptació de joguines. La campanya Joguina Educativa impulsada per la Creu Roja Joventut i liderada per Sergi Garcia Casas, voluntari referent del projecte, té l’objectiu de protegir el dret dels infants al joc i sensibilitzar sobre el valor educatiu, de creixement i de desenvolupament de la infància que tenen les joguines.

Sota el lema “Els seus drets en Joc”, les dues entitats, Riude&Clicks i Rotary Club de Girona, s’uneixen per aportar el seu gra de sorra en aquesta època de l’any tan senyalada donant a tot els infants una gran varietat de clicks per tal que puguin ser utilitzats per tots els menuts, els quals, és molt possible que sigui l’única joguina que rebin en tot l’any.

Creu Roja Joventut necessita recollir aquest any prop de 55.000 joguines entre el 20 de novembre i el 4 de gener. I és per això que, David Fernàndez, president de Riude&Clicks i Marc Enric Payrà, president de Rotary Girona, faran entrega de les joguines el dia 3 de gener a La Creu Roja Girona (C/ Bonastruc de Porta).

La Creu Roja Joventut preveu que durant la campanya d’enguany, es pugin repartir joguines a més de 3.100 infants en situació de vulnerabilitat de la província de Girona. A més, l’entitat fa una crida perquè es donin joguines noves  -ja que tots els infants tenen dret a estrenar una joguina independentment de la situació econòmica de les seves famílies- no sexistes, no bèl·liques, sostenibles i que fomentin el joc cooperatiu.

Per a consultar els punts de recollida i per a més informació: www.lajoguinaeducativa.org/