Avui el nostre company rotari Jordi Vilanova ha donat resposta a la crida que s’ha realitzat des de la Clínica Girona.
La cap del servei d’urgències, Eva Palau, ha expressat la necessitat de nou material per a poder donar resposta a la situació que estem vivint a causa del Covid-19.
És per això, que a través de la seva empresa Càtering Vilanova, i impulsat per la seva vocació de servei, ha aportat el seu granet de sorra donada la situació.

Hoy nuestro compañero rotario Jordi Vilanova ha dado respuesta al llamamiento que se ha realizado desde Clínica Girona.
La jefa del servicio de urgencias, Eva Palau, ha expresado la necesidad de nuevo material para poder dar respuesta a la situación que estamos viviendo a causa del Covid-19.
Es por esto, que mediante su empresa Càtering Vilanova, e impulsado por su vocación de servicio, ha aportado su granito de arena dada la situación