El diumenge 8 de novembre Rotary Club de Girona va nomenar a Jaume Nogué i Vilaseca Soci Honorari. I és que l’actual president del Rotary Club de Barcelona ha mostrat la seva estimable identificació i participació amb el nostre club, així com una forta i constant relació d’amistat i companyonia.

Trobada de rotaris a l’Espai Montseny

Jaume Nogué, president del Rotary Club de Barcelona, va organitzar el passat diumenge 8 de novembre una trobada de germanor amb els socis del seu club i els socis del Rotary Club de Girona a Viladrau.

La trobada va consistir en un dia ple d’activitat i diàleg enmig de la natura. La visita va ser concretament al centre de visitants “Espai Montseny”, conegut arreu com “ànima de la muntanya” per oferir la possibilitat de reviure un passat amb molta història i llegendes.

El grup de socis va iniciar el dia emprenent una caminada fins a la Font del Castanyer i el dinar d’amistat va tenir lloc al restaurant La Coromina. I més tard, per fer una mica de sobre taula i finalitzar la gran trobada, tot el grup es va desplaçar a casa d’en Jaume, on no van faltar les castanyes, els panellets, els moniatos i, sobretot, el cava rotari (Brut – Gran Reserva Carles Andreu).

Jaume Nogué i Vilaseca, Soci Honorari del Rotary Club de Girona