L’Intercanvi de Joves de Rotary és un programa estructurat pel Rotary International el qual brinda als joves, amb edats compreses entre els 15 i els 19 anys, l’oportunitat de visitar o cursar estudis en un altre país.

Aquest ha estat el cas d’en Roger Perarnau Ruiz, de Bordils, que durant un any estudiarà al Canadà, a través del Rotary Club de Girona i amb el suport de Rotary International.

D’altra part, ahir vam rebre la visita de Craig Thomas Ford, jove australià que durant un any residirà a casa de la família Perarnau, a Bordils, aprofitant per estudiar els idiomes de català i castellà.
Va ser rebut per la família acollidora, en Josep Perarnau i la Carme Ruiz, així com el president del nostre club, en Vicenç Rosich, i pel secretari, Joan Gallardo, aprofitant per regalar-li el banderí del nostre club, així com un llibre de la història dels 30 anys del Rotary Club de Girona.