Es tracta d’un programa estructural del Rotary International per a estudiants de secundària (entre 15 i 19 anys) que els permet estudiar a l’estranger durant un any acadèmic o un període menor, amb l’objectiu de fomentar la comprensió internacional  i la bona voluntat.  Els clubs o districtes rotaris envien i reben estudiants, seleccionant-los d’acord amb les normes de procediment estipulats per la Directiva de Rotary International.

El Rotary Club de Girona va rebre, en la seva reunió ordinària del  passat dia  20 d’octubre, la visita d’en SAMUEL WILLIAM ADAM, d’Oneida-13421 (N.Y.), apadrinat per la família de l’amic rotari José Antonio Parnàs, del Rotary Club de Figueres XXI.

En Samuel va destacar per la seva cordialitat, pel seu aprenentatge de l´idioma i va remarcar l’agraïment a la família acollidora (José Antonio Pernás), així com a tots el rotaris de les comarques gironines.

Vam realitzar l´intercanvi de banderins del seu club de Oneida i el nostre de Girona, de manera que el President del nostre club li va fer l’entrega d’un llibre de la història dels 30 anys del Rotary Club de Girona.