Nova trobada GiRotary!
En aquesta ocasió, ens hem reunit a la seu del Rotary Club Ripoll tots els clubs de la província de Girona per tal d’impulsar el nou projecte presentat pel mateix club de Ripoll, i que comptarà amb el suport de tots els presidents i clubs.
Aprofitem també la trobada per a reforçar els vincles entre tots els clubs i gaudir d’una estona en bona companyia.

¡Nuevo encuentro GiRotary!
En esta ocasión, nos hemos reunido en la sede del Rotary Club Ripoll todos los clubes de la provincia de Girona para impulsar el nuevo proyecto presentado por el mismo club de Ripoll, y que contará con el apoyo de todos los presidentes y clubes.
Aprovechamos también el encuentro para reforzar los vínculos entre todos los clubes y disfrutar de un rato en buena compañía.