El passat 18 de juny, diversos membres dels Clubs Rotary de les comarques gironines vam assistir a la 1ª trobada de Clubs Rotaris Gironins, que va realitzar-se a Roses.

El projecte Girotary tenia com a principal objectiu l’equipament d’una unitat de cirurgia menor i crioteràpia al CAP de Roses. Aquesta unitat va poder ser finançada gràcies als donatius benèfics de diferents Clubs Rotary i membres de Clubs Rotary, majoritàriament procedents de les comarques gironines.
Vam reunir-nos tots els participants prop del Port de Roses per començar la jornada. A les 10h vàrem gaudir d’un agradable passeig en vaixell, on vam poder veure la idíl·lica costa que es situa entre Roses i Cadaqués.
Un cop acabat aquest passeig en vaixell, alguns dels participants de la trobada vam realitzar una interessant visita guiada a la Ciutadella de Roses. Simultàniament, els diferents presidents dels Clubs participants, juntament amb autoritats municipals i sanitàries, van realitzar la inauguració de les instal·lacions del projecte Girotary, al Cap de Roses.
Un cop finalitzades aquestes activitats, vàrem gaudir d’un agradable dinar de Germanor a l’Hotel Goya Park amenitzat pel mag David Stromboli.
Va ser una jornada molt agradable, tant per les activitats realitzades com per la satisfacció de poder fer possible un projecte que podrà ajudar a la societat.